Värt att nämnas

Igår smsade jag med Amanda, under en ganska lång tid. Vi snackade om saker och åsikter som vi delar. Och ja, detta klarar vi utmärkt via sms eftersom vi båda kan skriva snabbt på våra Samsungar. Medans vi snacakde så fick jag en sån jävla lust att träffa henne. Ja, vi träffas varenda dag i skolan. Men det var jättelänge sen som vi bara satt hemma hos någon och snackade. Så vi sågs i mörby och köpte massor av goda saker och sen stack vi hem till henne.

Det var så jävla roligt. Inte liksom att vi hela tiden satt och skrattade(det gjorde vi också mycket), men det var en sån skön känsla. Att sitta i Amandas stora rum med alkoholfria vätskor(vatten/coca cola) i hennes stört coola vinglas. Jag trivs alltid i As. sällskap. Om hon är med någonstans så känner jag mig aldrig obekväm, hur många människor det nu än är omkring.

Vi har samma:
* humor
* favoritsmak på chips
* inställning till plugget
* uppfattning om vad som räknas som en lyckad helg
* film/seriesmak
* jag höll på att skriva pojkvän men så är inte fallet, möjligtvis att dom har samma musiksmak
* åsikter om jävligt många saker, allt från människors olika beteenden till vart gränser går
* uppfattning om saker och ting

Och det här är bara några saker. Hm, vad jag försöker säga är att A. är en av få tjejer som jag kan umgås med, och det är väldigt bra att jag har dig. Kärlek.

_______________________________________________________________________________________

Och nu är det september, på måndag ska jag klippa mig och sen är det bara att vänta vänta vänta på min födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0