Overkill

Jag var så jävla taggad på rep hela veckan. Så får jag reda på att det inte blir något den här helgen! Vad ska jag göra nudå? Eller ja, det blev en extra lång morgon med C. Hans katt är så söt. Den kommer in på morgonen till oss och hoppar upp i sängen och fortsätter att sova där. Lilla Jackie, jag tycker det är ett perfekt kattnamn.

Jag är så seg idag. Jag är alltid seg på söndagar. Jag är ändå rätt taggad på veckan som kommer. Imorgon ska jag klippa mig, hur blir en överaskning. På tisdag börjar Andra Avenyn igen, tjockt nice. Jag och A. kommer sitta som klistrade, det är fan nästan så vi borde se det tillsammans.

Vad ska man önska sig i 18årspresent?

Kommentarer
Postat av: Flux

Sry, skulle på bio, och va ändå förkyld ; / Men nu eru ännu mer taggad tills nästa rep!! ;D Önska dig en bil btw

2009-09-06 @ 20:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0