Hellfuckingyeah

Jag sitter här och övar på mina Alexi Laiho skills. Det går förvånadsvärt bra. Men jag har ingen fungerande förstärkare vilket är ett litet problem, jag spräckte nämligen min. Så det kommer mest små pip gitarren. I alla fall, när jag har utvecklats ytterligare lite som gitarrist ska jag ta tag i en fet hög med plugg. Måste göra klart Redovisning och Beskattning kapitlet, satt med E. och M. och gjorde massor trots att vi inte hade lektion, jag är så ovanligt duktig idag. Sen har vi religionen, vad exakt ska man plugga på, någon som vet? Vi har ju knappt gått igenom något djupt.

Och juste! Idag framkallade jag lite bilder! Det var sjukt kul och snälla människor som lärde mig hur man gjorde efterssom jag missade jättemycket förra veckan när jag var sjuk. Så nu vet alla det.

Förresten hade Calle först rätt på frågan ett eller två inlägg ner. Har dock fortfarande inte hittat några coola martiniglas jag kan önska mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0