Coca Cola ur glasflaska äger

Sitter på jobbet och kan knappt tänka på annat än mat. Jag är stört hungrig. Det finns inte riktigt något att göra på jobbet idag. Jag tog mig en sovmorgon imorse eftersom jag hade ett långt hål efter 8.10 lektionen, bestämde att det inte var värt att gå eftersom läraren lägger upp allt på nätet ändå. När jag kommer hem så ska jag skriva ett tal på fem minuter om bildens påverkan på människor eller något i den stilen. Jag hatar att hålla tal om meningslösa grejer som jag inte ens är intresserad av. Eller asså jag är ju grymt intresserad av fotografering och påverkan på den nivån, men inte typ reklam och massa skit.

Allting känns allmänt rörigt i mitt huvud idag. Skolan har liksom börjat, när hände det? Och jag hoppas att resten av de här veckodagarna går jävligt snabbt. Imorgon är det fotolektion igen, det blir roligt. Och sen är det spexklassfoto, elchockstema. Awesome!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack, jag hoppas också att jag fixar det här. Men det är riktigt jävla jobbigt just nu. Och klart du ska hälsa på! Men fyll 18 först ;)

2009-09-01 @ 17:39:59
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

fan vad coolt det låter med såna fotolektioner! längtar tills jag också har sånt :D

2009-09-01 @ 18:43:09
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sorry att jag inte ringde igår! Grävde ner mig fullständigt i ekonomiartiklar och gossip girl. Men jag hör av mig ikväll!

2009-09-02 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0