Brickbyboringbrick

Måste säga att Möja09 var riktigt jävla nice. Jag blev totalt överlycklig av att bara vara där. Skönaste grabbarna också. Kalle är verkligen hemma nu. Det började med en fin liten båttur på cirkus 4 timmar ut. Sen kom vi fram och jag bara kände hur den lilla energin jag hade kvar började ta slut. Jag gick och la mig ganska snabbt medan dom andra i princip skrek och skrev en sång om wokhouse, tror ni att jag hörde dom? Nej. Jag var helt död. Trots min tidiga sänggång i den lyxiga gäststugan så vaknade jag även sist. Gustav väcker mig med att säga "ost" på skånska. Den här dagen blev alltså lite mer party minus att Henke var tvungen att åka hem. Men vi hade otroligt roligt ändå. På söndagen så gick vi upp hyffsat tidigt och några vinare(på lördagen), några skeva framhjul, 4 chipspåsar, 2 godispåsar och ett cornflakes-paket senare så seglade vi hemmåt. Bara en liten del av allt vi gjorde.

Ska lyssna sönder brickbyboringbrick och försöka komma upp på all i wanted nu. Sen blir det fett med religionskunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0