Between the shadows and the soul

Så heter låten jag sitter och försöker få ihop. Kul kul. Jag behöver typ känna något för att kunna skriva. Det är fett irriterande. Typ Cricce, han kan skriva bara fett bra grejer som inte behöver handla om något speciellt som har hänt i hans liv(as far as I know(Oh marilyn(internskämt))). Det jag skriver måste ha någon innebörd men varför i helvete då? Nu får det vara slut med sånt där deep shit. I alla fall, för att komma till det jag skulle säga. Den här låten, har faktiskt ingen djup innebörd. Det är mest saker jag fått upp i huvudet som jag skrivit ner, och nu har det blivit till en låt. Men den är långt ifrån klar. Tror det här blir grymt. Får visa den för bandet nästa rep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0