Avatar

Nyklippt. Lugg och uppklippt, 25 cemtimeter är borta från de mest uppklippna. Allt känns fjärilslätt. Som kärlek till Avatar. Jävligt bra eftermiddag/kväll med mamma, frisören och italiensk takeaway-mat. Jag känner mig superfin. Mitt rum är inte lika fint och välstädat som håret dock. Kanske borde ta itu med det..

Vad gör jag annars då? Jo jag sitter och funderar på hur jag ska överleva Psykologikursen utan att knäcka mig i skratt åt den okända A. Eller är hon så okänd? Jag förstår inte grejen. En annan grej jag inte förstår är när jag fick lätt för att komma upp på morgonen. Jag antar att det är för att det är roliga kurser på morgonen. Idag hade jag foto igen. Vi fick fota analogt och sen jobba i totalt mörker eftersom filmen är är 100% ljuskänslig. "Tönt", tänker ni. "Awesome" tänker jag. Vi ska i alla fall framkalla på onsdag.

Jag vill spela musik med er kuliga människor nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0