Worried sick

Jag har kommit på att om jag skriver på min uppsats i svenska så slipper jag tänka på annat och då slutar jag oroa mig. Innan städade jag rummet men sen orkade jag inte städa. Jag är så lat. Vänta, är inte lathet ett symptom på något? Jo det är det. Fan också. 3 jävla veckor kommer det vara såhär, ingen sömn, ingen koncentration, ingen mat(bara sushi). Fick lön också, fick inte alls lika mycket som jag hade trott. Väntar fortfarande på den andra lönen, den från i somras. Fan va dåligt allt blev nu. Jag vill bara gå och lägga mig, men jag kan inte för jag måste plugga. Får försöka tagga lite inför Bryssel, då blir jag alltid på bra humör.

Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0