Wierdo

Jag har mått sjukt illa hela dagen. Jag har druckit cirkus 3 liter vatten men det har då inte hjälpt. Jag håller på att stressa sönder känner jag. Har inga pengar kvar och min lön jag förväntade mig från lägret i augusti har fortfarande inte kommit. Det håller bara inte. Jag vill bara resa bort. Lägga mig på en sandstrand med solen rakt i ansiktet och dricka drinkar. Jag vill ha en ny piercing.

Däremot är jag stolt över mig själv. Jag har börjat seriöst med träningen och det flyter på, Jag sköter skolan så gott som det går, jag försover mig inte alls lika ofta längre trots att jag har tidigare mornar än i tvåan, Jag har betalat alla räkningar jag hade, Jag har städat i mitt rum, Jag och Amanda träffades igår för att sätta igång med vårat projekt, älskade Elsa höll i världens finaste Tanke igår som jag blev lycklig av att höra.

Varför mår jag så illa för då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0