Perfect

Så jävla nice dag. Pluggar hemma hos C. och det har gått väldigt bra, är snart klar för idag tror jag. Jag är så jävla taggad på att spela musik. Jag vill bara ha massa projekt igång hela tiden. Jag måste ha minst ett projekt igång för att jag inte ska bli uttråkad. Nyaste projektet är att jag vill lära mig alla flyleaf låtar, vilket blir inklusive growl, och det är ett projekt i sig. Vet att bandet flyleaf är rätt gammalt, hittade tillbaka till dom nu i veckan. För min del är det bara att hoppas att bandet vill spela någon låt av dom! Faller mig helt i smaken..


Jävligt cool brud alltså..

Nu ska Calle lära mig att growla ^^ YEAH

Kommentarer
Postat av: Cricce

HELL YEAH!!!

2009-10-30 @ 23:34:58
URL: http://criccemypunkrocklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0