Pandabadget och annat kul

Jag stannar hemma från svenskan för att - håll i er - PLUGGA! Yes. Härliga tider. Det värsta av allt är att jag har varit så inne i mitt plugg sen klockan 9 att jag inte ens har ätit frukost än. Nu är det ju nästan lunchdags. Avtalsrätt är verkligen.. något att bita i. Men jag hänger inte läpp för det, nästa vecka är det lov, eller vi kan kalla det studievecka. Jag ska nog ändå hinna med att göra lite roliga saker då också.

Jag är hungrig.

Igår tog vi blåbussen och åkte på en liten resa till vällingby. Det var trevligt. Jag tyckte de va lite mesigt med sång när vi var så många men annars så. Vi fick göra egna pins och jag gjorde bland annat en med en panda som stoppar upp en bambupinne i näsan. Olof ska hjälpa mig med webbdesignen, väldigt snällt av honom.

Jag måste fortsätta plugga nu.

Imorgon blir det lite belöningsshopping. Jag började i och för sig lite smått redan imorse, beställde en jacka och en jättefin stickad cardigan om det nu heter så. Jag älskar hösten. Jag fyller dessutom år om 3 veckor och 6 dagar. Mysmysmys.

Kanske ska gå och göra mig en latte i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0