Med 10 minuters marginal

Asså shit. Jag skakar. Vilken hets. Jag vill inte ha någon bebis.

Nåja, det löste sig!

Jag sitter på jobbet(hinner egentligen inte jobba pga plugget men vilka pengar ska jag annars köpa mina belöningsplagg för?). David är kul, han nya killen. Men han har något system han har tagit med sig från täby så jag fattar ingenting, det är som att lära sig på nytt. Nu pratar han med sin tjej tror jag. Dom låter ganska puttinuttiga när dom snackar i telefonen. Sådär sliskigt ni vet. En annan grej på tal om jobb. Det kommer en brevbärare och frågar mig hur han ska sortera breven som vi ska skicka iväg. Jag kan ju inte liksom INTE kunna mitt jobb nu efter 3 år, men eftersom han David har sitt nya system så säger jag bara "den ska dit och ehhh den ska dit", så han inte ska tro att jag inte vet vad jag håller på med. Men det gör jag inte. Nu känner jag mig dum.

Nu är jag på stört bra humör. Nu snackar någon kund om fullmakter, det har jag på provet, har lärt mig allt om fullmakter idag så jag vet nog minsann vad kunden pratar om. Jag måste plugga ikväll också, och sticka ut och springa. Yäyäyä.

Förresten blev min latte grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0