Juridik och Margaritas

YES! Klockan på nio denna lovdag studiedag. Jag har värsta schemat för allt jag ska göra idag. Plugga juridik, äta något, göra mig iordning, träffa amanda, fixa en jävla massa med projektet, sen blir det drinkar. Det sistnämnda är det som gör så att jag orkar gå upp och plugga, som en liten morot. Eller alltså hela grejen med att träffa amanda är ju grymt kul. HERRE vad trötthet och alkohol inte är en bra kombination för mig. Amanda, är det lugnt om jag däckar hos dig?

Inatt tog jag och Jenny hennes drive thru oskuld. Vad perverst det lät. Det var det inte. Alltså hon har tagit körkort och så skulle hon skjutsa mig hem cirkus 400 meter men istället åkte vi till täby och hägernäs och körde en Mc donalds drive thru, vilket hon aldrig har gjort när hon själv kör. Jag lovar att ni fattade på första meningen men jag var tvungen att förklara. Jag hatar missförstånd.

Nu blir det juridik och sen då JÄÄÄÄÄÄVLAR!


Kommentarer
Postat av: Amanda

FIVE THUMBS-UP!!!!!

2009-10-28 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0