Hard work work

Det är mycket nu. Skola, möten, jobb. Men sen är det ju en massa annat kul däremellan. Jag och Cricce gick en stört lång promenad igårkväll. Den var givande och vi snackade om massa saker, bland annat bandet som kommer få lite förändringar! Ser fram emot en ny fräsch start. Jag víll skriva en jävla massa bra musik som folk kan lyssna på, har aldrig varit mer taggad. Samtidigt drar skolan ner mig, måste plugga men jag har ingen motivation. Jag vill ha lov, jag vill fylla år, jag vill få lön, jag vill åka till Strasbourg med klassen. Den resan kommer för övrigt bli kickass. Jag, Mikalea, Amanda och Emelie delar rum på färjan, och sen delar jag och Amanda rum på alla de olika hotellen. Jag vill bara ta studenten och satsa gärnet på det jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0