Hallofuckinween

Att gå upp ifrån en varm säng med en människa med varmt hjärta i, för att plugga, det är saker som gör ont. Jag har inte kunnat koppla av en enda sekund av detta lov. Jag vaknar flera gånger per natt för att gå upp och hämta vatten, extrakolla så att ingen lärare ligger under sängen och frågar mig varför jag inte pluggar, kolla så att alla kontakter är utdragna. Allt detta på grund av två sketna jävla prov. Seriöst. Folk som säger att att jobba är värre än att gå i skolan, är ni seriösa? För i så fall så kommer jag att dö.

Verkar som att bandet är på att spela lite Flyleaf. Wohoo. Det här kan bli kul. Ska bara öva lite på skriket först. Fan va jag är nöjd med spotify det är ju helt underbart.

Slänger böckerna åt helvete nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0