Glaset är halvfullt

Åhhh glad glad glad! Trots att jag har högar med plugg och massor av annat runt omkring så är jag så lycklig! För första gången läser jag en bok i skolsyfte som är förbannat bra, så det är vad jag ska göra nu. Sen är jag så stolt över mig själv för att jag har börjat träna! Snygga ben här kommer jag! YEAH! Jag sov typ 13 timmar inatt med min älskling, sjukt bra. Och älskade älskade mamma, nu har chanserna ökat med 5 procent, du klarar 15 till! Så länge alla i min närhet mår bra, så spelar inget annat någon roll. Fyfan vad jag är glad.

NU: "Förnuft och Känsla" skriven av Jane Austen. Stackars folk som hoppar av skolan som aldrig kommer läsa sånna här bra böcker. Jag har alltid gillat Austen. Skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0