Fucktards

Vissa människor har verkligen problem. Bigtime. Tänkte berätta för er hur människor med sånna problem jag tänker på beter sig:

* Människan i fråga har problem med att två personer inte är vänner. Han är endast vän med den ena, så det skulle inte göra någon skillnad för personen ifall de två andra personerna var vänner. Hur korkat? Korkat som fan.

* Människan som har problem med en person snackar skit om personen med hennes vänner och ber dessa vänner hålla med om att hon "ska gå vidare eftersom det var så länge sen", istället för att ta det öga mot öga med den riktiga personen. Hur fegt? Så roligt jävla fegt. AFTR, hon har gått vidare, skiter i vad Hon gjorde mot henne för länge sen. Det handlar bara om att hon inte vill vara i närheten av folk som är kapabla till att skada henne såsom Hon gjorde en gång. Är det svårt att förstå att man kan gå vidare ifrån SAKERNA men inte vilja vara i närheten av personen som utförde SAKERNA? För mig är det solklart. Men återigen, personen har problem.

* Människan vill förstöra hennes och andras liv. Varför? Ingen aning. Hon har inte gjort ett skit mot honom. Är det möjligt att personen vill förstöra hennes liv för att hans egna liv är så jävla sämst? Det låter mest rimligt för mig. Men vad vet jag.

* Människan har sina "gudar" som han ser upp till så mycket att han gör vad som helst för dom. Därför börjar jag nästan undra om det är Hon som ligger bakom det här och är desperat efter min vänskap?

* För att börja sammanfatta. Människan bryr sig så helvetiskt mycket om att en person han inte ens är vän med ska släppa taget om saker, att han för länge sedan gått över gränsen.

* Han försöker vända hennes vänner mot henne. Lyckas han? Inte någonstans enligt dom.

* Egoist? Javisst.

Så snälla snälla du, eller ni, ta era förbannade jävla minnen och försvinn ur mitt liv. Jag kommer INTE ge mig, jag kommer INTE byta umgängeskrets en gång till på grund av henne, eller dig. Jag kommer fan INTE låta mig behandlas såhär efter den här dagen. Jag kommer ALDRIG mer, och jag lovar er, aldrig bli eran vän igen. Någonsin. Det har aldrig känts bättre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dramadramadrama orkaorkaorka sjuktsjuktsjukt

psykotisktpsykotisktpsykotisktpsykotiskt

2009-11-10 @ 18:55:12
Postat av: Anonym

Jobbit allt ska bli! :< och.. Dramadramadrama

2009-11-13 @ 23:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0