Debet Kredit

Nu ska jag sluta vara så tråkig. Hejhejhej. Jag var astaggad imorse, sen hade jag prov och blev otaggad. Nu är jag supertaggad igen. Städar rummet och lyssnar på stört bra musik. Repet i lördags gick så sjukt bra, har aldrig sjungit så bra på ett rep någonsin som jag gjorde då. Fan va nördigt att jag sitter och skriver om hur jag utvecklar min sångröst. Fyfan va tråkigt det måste vara att läsa om. Fy.

Kan berätta om några observationer jag gjort på senaste tiden istället:
- Om jag får barn, så ska jag aldrig någonsin ge dom skinka till matsäck
- Försök inte att borsta tänderna i ett litet badrum där det befinner sig en katt
- Försök inte att äta frukost, läsa bloggar och ha en katt i knät samtidigt
- Plugga inte, det hjälper inte
- Om du ska åka med SL, förvänta dig inte att få en sittplats på bussen, eller förresten, förvänta dig ingen plats alls
- Lämna tillbaka böckerna från de kurser som slutar direkt, istället för att ha en hög med 15 böcker du måste bära tillbaka till skolan

NU: Middag
SEN: Cykla till Cricce för lite jam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0