November dressed in may on your face

Rubriken är tagen ifrån en av Nightwish bästa låtar. Och, det är fan november nu. Nästa torsdag bävar jag inför, men om två och en halv vecka fyller jag år!

En liten rolig grej jag kan berätta är att jag typ har lärt mig en growlteknik. Haha, jag blir typ rädd för mig själv. Jag trodde det skulle ta flera veckor att lära sig men jag kollade upp några youtube klipp och där fanns det en riktigt bra så jag gjorde bara som han och då jävlar då lät det. Lite läskigt, men det här kan bli kul. Jag vill ju bara kunna growla till ibland lite sådär random i låtar :D

Vet ni en annan rolig sak som mamma berättade för mig som min lillkusin har gjort. Han kanske inte är så liten, han går i tvåan(inte på gymnasiet), men i alla fall. Han hade lurat sin fritidsledare/lekledare/småbarnspedagog eller vafan det heter att hans farfar(som även är min morfar men han dog långt innan någon av oss fanns) hade varit med i "bonde söker fru". Det trodde inte fritidsledaren/lekledaren/småbarndpedagogen på, så han gjorde en deal med Johannes om att om det var sant så skulle han baka 30 bullar till Johannes, och om det inte var sant så skulle Johannes baka 30 bullar till fritidsledaren/lekledaren/småbarnspedagogen. Gissa vem som fick baka 30 bullar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0