New

Hej. Dagen började skitbra, lite mindre bra nu. Jag fixade provet i alla fall. Det gick typ väldigt bra, det var lättare än jag trott. Men sen hade jag faktiskt pluggat ovanligt mycket. Men det är alltid så att när jag tror att jag får MVG på ett prov blir det oftast G eller VG. Den här gången tror jag i alla fall att det gick bra.

En liten konstig grej som hände för några dagar sen var att min pappa knackade på min dörr och kom in och visade mig en blå tändare(som jag faktiskt inte kände igen). "Är det du som röker?" frågar min far. "Öh nej" svarade jag då jag faktiskt inte gör det(bara fest, och kanske en långpromenad). "Men då lägger jag den här tändaren här för jag antar att den är din!", säger han glatt och går sedan ut. What? Föräldrar kan ju vara konstiga ibland. Sen har han avslöjat vad jag kommer få i födelsedagspresent, om det inte va en luring vill säga ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0