Här kommer lyckan

Det här är fan den bästa dagen någonsin. Det är i alla fall så det känns. Jag är så obeskrivligt glad. Mitt tal idag gick över förväntan och jag landade på 5.08, och talet skulle vara runt 5. Jag köpte en jättemjuk dress jag kan ha när vi sitter på bussen på väg till frankrike, plus sushi till lunch. Så jävla underbart. Jag typ skrattade hela vägen hem. Det bästa är väl att dagen inte är slut än och att jag har minst 3 grymma saker kvar denna dag. Och min dator, SÅ JÄVLA UNDERBAR. Fast just nu sitter jag på jobbet och skriver.. Det är kul! Jag har förlåtit David. Sen är jag så förbannat kär, inte i David alltså. I min älskade Calle. Trodde jag redan mådde bra men nu. Nu jävlar. Här kommer lyckan känner jag bara.
Dessutom så vet jag vad jag vill jobba med nu, om det inte blir musik, vägrar ge upp drömmen om det men jag har flera drömmar. Det bästa är att jag kommer lyckas om jag vill, jag har förutsättningar. Ska snart iväg och prata med en som jobbar som det så ska ta reda på lite inside-information. Så det är fan bara yeahyeahyeah just nu.

Imorgon blir nog också något alderles extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0