Fit for fight

Jag startade min dag med en lång springtur tillsammans med min personliga tränare, även kallad syrran. Nu känns det så underbart bra i kroppen. Mår alltid lite illa efter att jag har tränat, för att jag pressar mig själv så mycket. Jag har alltid pressat kroppen tills jag mår illa när det kommer till träning. Jag kan inte ge upp mitt i en backe etc. Fan va skönt det är att bestämma helt själv över träningen. När jag tränade friidrott hade man inte mycket att säga till om, för då hade man en tränare som sa åt en när man fick sluta springa, hur många gånger man skulle heata osv. Fan vilket tråkigt inlägg. Nåväl, fan va fit jag kommer bli om jag fortsätter såhär!

Nu väntar cirkus 10 timmars plugg. Farsan ska hämta ut min nya jacka som har kommit så en liten belöning får jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0