121212

1. Folk som lämnar anonyma kommentarer är det fegaste som finns. Så, käft, eller ge ut ditt jävla namn.
2. Jag har ingen tvåa.

Just nu jobbar jag. Med David. Han berättade om någon fjortis som kom in och skulle hämta sitt moppekörkort, sjukt kul. Har haft det bra de senaste dagarna. Idag var det talangjakt. Amandas lillebrorsa var bäst, såklart. Annars hade jag inga lektioner idag. Eller jo, fast jag orkade inte. Jag är för övrigt jävligt taggad på att spela gitarr nu. Med Christian. Allt kommer bli så jävla bra med bandet känns det som! Taggtagg på Felix egna låtar också. Can't song, lyssnar snart sönder!

Elsa hämtar upp mig efter jobbet så ska vi dra och fixa med alla projekt vi har. Samhällskunskapsprov imorgon!?Vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0