This was legend-waitfotit-dary

Paramore igår var .. sjukt. Fast de fyra förbanden var en överdrift. Allvarligt. Axel va tvungen att hjälpa mig ut innan sista förbandet för jag höll på att svimma. Jag såg inga färger, det var fett läskigt. Jag va i alla fall på topp tills att Paramore klev på scenen och då jävlar. Fast jag är dock besviken, förband i två timmar, paramore i knappt 50 minuter, och de spelade varken Hallelujah eller My Heart. För ett tag trodde jag att dom skulle skippa Misery Bussines också. Idag mår jag inte bra. Vi kom hem halv tre. Tunnelbanan gick inte. Jag har förjävla ont i mina fötter och jag börjar bli förkyld. Men jag är lycklig ändå, så jävla lycklig. Och nästa fredag åker jag och Amanda(+ vår klass) till France. Det är någonting annat som blir legendary.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0