Not good

Allvarligt talat. Jag mår inte bra. Förkylningen är nästan borta men jag mår inte bra någonstans. Jag tror jag blivit en stressad människa. Min hjärna fungerar bara inte som den ska. Jag orkar inte göra någonting och jag vill bara försvinna. Visst, skolan har en stor roll i det hela, för er som tycker att skolan är jobbig så vet ni ju hur det är. Tänk att utöver detta jobba två dagar i veckan och vara ansvarig för cirkus 3 olika projekt i ett annat sammanhang plus möte nästan varje torsdag om dessa projekt plus ett band(bandet är dock det roligaste det skulle jag aldrig välja bort). Men seriöst, jag är fan miss uppbokad. Jag ligger ALDRIG hemma i min säng en eftermiddag och chillar, det skulle jag vilja kunna göra. En annan grej, vart jag än går, så går jag typ sönder marken, jag stressar ÖVERALLT. Nu har jag släppt allting känns det som. Varit förkyld en vecka också. Men idag känner jag av det som verkligen gjort så att jag knappt kunnit andas, stresshelvete. Jag är så trött på det här nu, så förbannat jävla trött på allt. Jag kände att jag behövde ett rep idag efterssom jag inte kan repa på den vanliga tiden imorgon, just för att jag har så mycket att göra, och så blev det. Min hals var inte bra innan repet så nu finns det ingen röst kvar. Men allvarligt talat, om jag mår såhär, då borde jag fan få göra det som gör mig lyckligast i världen även fast jag inte varit i skolan på hela veckan och fast jag inte mår helt bra än. Efter repet nu så känner jag mig så jävla glad och ikväll ska jag inte jobba, inte träffa någon, inte läsa något, inte skriva något arbete, jag ska ligga i min jävla säng och sova. Det värsta av allt? Det är lycka för mig just nu.

Kommentarer
Postat av: Henke

Rep helar alla sår :Ö ;D

2009-12-06 @ 03:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0