ÅLRAJT

Here we go. Ny blogg och allt. Den gamla var så .. gammal. Så nu blire här istället. Smoky? Smokey fungerade inte så vafan. Nu har trean börjat, studenten om mindre än ett år. Så nu kör vi. Jag och Amanda kom även på våran projektplan idag, det tog kortare tid än vad jag trodde att det skulle ta, men vi är ju så jävla smarta. Jag kommer att omdesigna denna blogg, när jag har tid. Imorgon är det spelning med MP och sen är det party on hela helgen. Denna blogg är väldigt lik min gamla, för det är ju jag som skriver den.. men det kommer mer bilder och sånt, sen kommer den handla om ännu mer musik, och mindre depp, bara pepp. Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Cricce

OH, YEAH!! IT'S ON!!!

2009-08-19 @ 21:35:14
URL: http://criccemypunkrocklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0