Nytt inlägg

Idag är det rep med TT. AMAZING! Jag är sjukt taggad. Jag är trött som fan men jag kunde inte sova längre av någon anledning. Orkar alltså inte göra mig iordning så värst mycket så, ni får ha lite överseende med det dudes. Inte för att jag tror att ni bryr er direkt. Hoppas på att allt låter bra idag igen, som vanligt :)

Imorgon är det skola igen, så det blir kul. Jag försöker i alla fall intala mig själv att skolan är rolig, såhär sista året. Fast jag tycker mest att det är plågsamt. Synd att dom roligaste kurserna jag läser ligger mån-tors 8.10-9.30, eftersom jag är så jävla morgontrött. Men det här blir bra. Redovisning och Beskattningskursen känns tyngst, för det är fan inte roligt med siffror i över huvud taget. Fast läraren är väldigt skön. Jag har fortfarande någon form av ångest inför vintern, jag gillar inte att det är mörkt dygnet runt när man går i skolan.

Hursomhelst, jag ska väl ta på mig några vettiga kläder nu och fösöka få upp C. ur sängen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Johanna! Har varit i linköping utan dator! men nu är jag hemma och hämtar den/packar så nu kommer blogginlöggen tillbaka ;) Stor kram till dig

2009-08-30 @ 16:02:34
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Anonym

That's how we rooooll ;P

2009-09-06 @ 22:10:50
Postat av: Henke

.. :P

2009-09-06 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0