Jag är fortfarande liten

Idag fyller Amanda 18 år, detta betyder, att ALLA mina vänner fyllt 18, utom jag. Jag är fortfarande liten och omyndig. Och ikväll ska alla ut för att fira Amanda, så det känns ju tråkigt att inte få vara med och fira henne. Om typ två månader, lite mer, så är det min tur. Jag längtar inte direkt efter krogen. I alla fall inte typ dunka dunka ställen.. jag gillar inte att stå på trånga dansgolv och dansa till dålig musik? Jag tycker det ser pinsamt ut. Men men, det finns dom som mer än gärna skryter om hur "duktiga" det är på att dansa. Själv tycker jag bäst om dansen moshpit. Jag dansade i åtta år innan jag slutade, och då handlade dans om att få röra kroppen till bra musik, det gav en härlig känsla. Så, moshpit passar ju bra på livespelningarna, att röra mig till musiken genom att knuffa på alla i närheten. Det är kul. Ni tycker jag är dum i huvudet, men det gör inget. Jag är alltid den enda tjejen som moshar.

Jag är kär i min nya säng. Allvarligt, jag vill inte lämna den.

Jag är så otroligt trött idag. Sitter och hinkar i mig lite kaffe för tillfället. Vet inte varför jag är så jävla trött, måste vara regnet eller något. Gick även runt i stan med Amanda ett tag, jag blir alltid så jävla trött av att gå i stan. Jag fick i alla fall hem lite nödvändiga kläder. Lägger upp outfitsen imorgon. SKOJA. Serriöst, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0