Fyfan vad jag är cool

Idag fyller mamma år, grattis <3 Vi har varit ute och käkat, jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Min pappa sjöng någon form av opera genom bilrutan på vägen hem. Detta var en trevlig kväll.

På tal om kul människor. Detta är smset jag fick skickat till mig natten då alla firade Amanda.
"Puss puss puss bullefjutt. Fyfan vad du är cool vi tycker du är cool vi tycker du är så jävla cool och vi önskar så jävla hårt att du vore här fast det inte är men när du fyller år DU FYLLER ÅR, DÅ JÄVLAR! Vi älskar dig och önskar dig en god natt sömn i din nya säng. Du är cool fyfan vad du är cool. Godnatt/ Axel, Christian, Max, Amanda, David, Fredrik"

Vem är David?

Hursomhelst, ni är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0