Everything will be allright

Idag har jag promenerat runt på söder och fotat, det var mysigt. Mamma köpte lite choklad från Chokladfabriken också, väldigt gott. Ikväll blir det fett med jam och andra skojiga grejer med Kalle. Kanske hinner förbi Christian ett tag också, han som för övrigt är så jävla bra. Imorgon ska vi repa, och jag taggar sjukt mycke. Sen möter jag upp Carl som varit på bröllop ^^ Och det var underbart att få spela in låten med honom och Henke. Sjukt bra jobbat, båda två. Liksom hur många par spelar in "deras låt" som en cover tillsammans?

Nu ska jag göra mig iordning. Tvätta mitt vita löshår och hänga på mina plasttuttar ni vet.

Det där va ett skoj, för er som inte fattade det. Chansen är ungefär lika stor som att jag skulle lägga upp dagens outfit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0